-
Pēdu masieris – kapsula MRX-EGG2
Original price was: 179.00€.149.00€Current price is: 149.00€.
Masāžas krēsli un to lietderīgums
Mūsdienīgo tehnoloģiju risinājums veselības uzlabošanai
Vai esat noguruši no tā, ka Jūsu ķermenim ir jāiztur milzīga fiziskā un psiholoģiskā slodze? Zinātniskie pētījumi liecina, ka vairāk nekā 90% slimību cēlonis ir stress. Un droši vien nekas cits kā stress tā neveicina mūsu novecošanu – gan iekšēji, gan ārēji. Šajā laikā, kad dzīves temps ir tik straujš, cilvēki pēc iespējas cenšas mazināt stresa ietekmi uz ķermeni. Sen zināms, ka masāžas terapija efektīvi palīdz pārvaldīt stresu un mazināt tā izraisītās sekas.
Lai gan daudz esam dzirdējuši par masāžas pozitīvo iedarbību uz cilvēka organismu, reti kad atrodam laiku izbaudīt šo terapiju. Saspringtā darba kārtība apgrūtina iespējas apmeklēt masāžas kabinetus, nereti ir grūti saskaņot darbu grafiku ar piedāvāto masāžas seansa laiku vai pat vienkārši neaizmirst ieplānoto vizīti. Vai nekad neiedomājaties, cik būtu lieliski, ja masāžas terapiju varētu baudīt Jums ērtā laikā, labi pazīstamā vidē, bez iepriekšējas sagatavošanās? Ar moderno tehnoloģiju palīdzību varam Jums piedāvāt lielisku masāžas terapijas risinājumu – tieši tad, kad Jums tas ir vajadzīgs.
Masāžas terapija
Masāžas krēsls cīņai pret stresu
Masāžas krēsli un mazās masāžas ierīces dod iespēju izbaudīt masāžas terapiju tad, kad Jums tas ir visērtāk. Masāžas krēslu tehnoloģijas ir kļuvušas ļoti populāras un jau tas vien apliecina to sniegto labumu cilvēkiem.
Lai masāžas krēsla izvēlē varētu pieņemt vislabāko lēmumu, ir jāsaprot tā sniegtais labums Jūsu ķermenim. Ātrais dzīves ritms atņem spēkus gan jauniem, gan vecāka gadagājuma cilvēkiem, atstājot pastāvīgu nogurumu un stresu. Lai cīnītos ar šīm likstām, piedāvājam masāžas iekārtas – investējiet masāžas krēslā, lai mājās izbaudītu mūsdienīgas dzīves komfortu un ērtības.
Īpašs labums JŪSU VESELĪBAI
21 AUTOMĀTISKĀS MASĀŽAS PROGRAMMAS kas izstrādātas tā, lai masāžas krēslu varētu viegli pielāgot visdažādākajiem lietotājiem.

Viedā 2D un 3D masāžas sistēma sevī apvieno profesionālu masāžas terapiju un relaksāciju, kad tas ir visvairāk nepieciešams. Šis masāžas veids ātri mazina nogurumu pēc smagas darba dienas.

Sāpju mazināšana
Programma izveidota sāpju mazināšanai un to radīto nepatīkamo sajūtu novēršanai. Muguras stiepšana, izstaipīto muskuļu atbrīvošana un vispārēja noguruma mazināšana.

20 minūtes gara automātiskā programma, kas aptver visus svarīgākos fizioloģiskos punktus, izmasē saspringušos muskuļus un rada viegluma sajūtu visā ķermenī.

Galvenokārt domāta lietotājiem mājās, atvieglo sāpes jostasvietā, atjauno mugurkaula skriemeļu pareizu stāvokli. Mazina savilktos muskuļus un ļauj izbaudīt ļoti patīkamu masāžu.


INDIVIDUĀLI RISINĀJUMI MĀJĀM UN BIZNESAM
Masāžas aprīkojuma izmēģināšana
VĒRSIETIES PIE MUMS UN AR PRIEKU PALĪDZĒSIM JUMS IEPLĀNOT MASĀŽAS IERĪCES IZMĒĢINĀJUMU. IEGRIEZIETIES MŪSU SALONĀ KLAIPĒDĀ UN IZMĒĢINIET IEPATIKUŠOS MASĀŽAS IEKĀRTU.
Iegādājieties nomaksā ar INBANK
PIEDĀVĀJAM JUMS IESPĒJU IEGĀDĀTIES MASĀŽAS IEKĀRTU, IZMANTOJOT FIRMU INBANK. SAZINIETIES AR MUMS UN APSPRIEDĪSIM JUMS PIEŅEMAMĀKOS NOSACĪJUMUS. VIENMĒR VĒLAMIES PANĀKT ABPUSĒJI IZDEVĪGU DARĪJUMU!
Masāžas krēslu noma
SNIEDZAM MASĀŽAS IEKĀRTU NOMAS PAKALPOJUMUS. IEPRIECINIET SAVUS DARBINIEKUS, GĀDĀJOT PAR VIŅU VESELĪBU, BET VARBŪT VIENKĀRŠI VĒLATIES IZMĒĢINĀT KRĒSLU MĀJĀS, PIRMS TO IEGĀDĀJATIES? MASĀŽAS KRĒSLU NOMAS PIEDĀVĀJUMI.
GALVENĀ INFORMĀCIJA
MAKSĀJUMA VEIDI
Apmaksājiet preci, veicot bankas pārskaitījumu caur savu internetbanku, izveidojot pārskaitījumu manuāli. Maksājuma uzdevumā norādiet Jūsu pasūtījuma numuru.
Rekvizīti:
Saņēmējs: MB 35 sprendimai
Uzņēmuma kods: 304226512
Konts: LT823500010003530521
Banka: PAYSERA LT
Bankas kods: 35000
Maksājuma mērķa: pasūtījuma numurs
Maksājiet mums skaidrā naudā, kad paši piegādājam preci.
Maksājiet par preci, noslēdzot līgumu ar INBANK. Piedāvājam īpaši izdevīgus nosacījumus masāžas aprīkojuma iegādei uz nomaksu.
PREČU PIEGĀDE
Nelielas masāžas iekārtas nosūtām 1 darba dienas laikā. Pasūtījumu saņemsiet 1-2 dienu laikā atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Mēs vienmēr cenšamies preces nosūtīt pēc iespējas ātrāk. Lielākas masāžas iekārtas piegādājam personīgi – transportēšanas jautājumus risinām individuāli. Masāžas krēslu piegāde parasti ilgst ne vairāk kā 5 dienas.
Mazās masāžas iekārtas piegādājam ar DPD vai Omniva kurjeriem. Preces tiek piegādātas darba dienās, no 8:00. līdz 18:00. Par precīzāku piegādes laiku Jūs tiksiet informēts pa Jūsu norādīto tālruni pirms preces piegādes.
Masāžas krēslu piegādes datumu (līdz 5 dienām) plānojam individuāli. Piegādes cenu un citu informāciju varat uzzināt, sazinoties ar mums pa mājaslapā norādītajiem kontaktiem.
KONFIDENCIALITĀTES POLITIKA, PREČU ATGRIEŠANA UN GARANTIJA
Garantija
Masāžas aprīkojumam ir 2 gadu ražotāja garantija.
Garantija tiek piemērota saskaņā ar šādiem noteikumiem::
- Mēs mainām preci pret jaunu, ja tā ir tikusi piegādāta ar ražotāja defektu, t. i., nestrādājoša, ar bojātu korpusu vai citiem defektiem.
- Ekspluatācijas laikā bojātā prece vispirms tiek labota, ja remonts tehniski nav iespējams, prece tiek mainīta pret jaunu, tādu pašu. Ja nav iespējams samainīt preci pret tādu pašu, pircējam par to tiek atgriezta nauda.
- Ja Jums ir kādas sūdzības par preces komplektāciju vai kvalitāti, lūdzu ziņojiet par to pārdevējam uzreiz pēc saņemšanas.
- Garantija tiek sniegta tikai pēc pirkumu apliecinošu dokumentu uzrādīšanas.
- Garantija netiek sniegta, ja klients ir mehāniski sabojājis.
- Garantijas pakalpojums tiek sniegts, nogādājot preci pie mums.
Papildus informācija:
- Atremontētām vai samainītām precēm garantijas laiks tiek aprēķināts no preces sākotnējā iegādes brīža;
- Visus izdevumus, kas saistīti ar preču piegādāšanu garantijas pakalpojumam vai preču atgriešanu pircējam, sedz Pircējs;
Pievērsiet uzmanību, ka garantijas serviss neietver:
- Bojājumus dabas stihiju dēļ (piemēram, pārspriegums, zibens, plūdi), ugunsgrēku;
- Darbības traucējumi, ko izraisa lietotāja neuzmanība un nepareiza darbība;
- Darbības traucējumi nepareizas uzstādīšanas dēļ (savienojums, instalācija);
- darbības traucējumi elektrotīklu atteices dēļ;
- bojājumi, kas radušies darbības laikā (piemēram, ierīce tika nomesta zemē, arī pēc tīrīšanas ar nepiemērotām ķīmiskām vielām, skrāpējumiem vai citiem mehāniskiem bojājumiem);
- ja pārbaudes laikā ierīcē tiek atklāti svešķermeņi;
- defekti, kas radušies transportēšanas laikā, kad ierīci pārvadā klients vai viņa pilnvarots piegādes dienests.
Bezmaksas garantijas apkalpošana tiek uzskatīta par nederīgu, ja:
- Ierīci ir labojis neautorizēts servisa tehniķis;
- Ierīce ir tikusi izmantota neatbilstoši lietotāja ekspluatācijas instrukcijām vai ne tam paredzētajam mērķim, nevis lietotāja mājsaimniecības lietošanā, bet gan komerciālos nolūkos;
- Ierīce ir tikusi izmantota nepiemērotā vidē;
- Ierīce tikusi apzināti bojāta;
- Ierīce paredzēta neprofesionālai izmantošanai, bet to ir iegādājusies juridiska persona.
Pircējs piegādā preci garantijas remontam par saviem līdzekļiem.
Mēs cenšamies nodrošināt, lai klienti būtu apmierināti ar mūsu produktiem, tāpēc laipni risinām visus pārpratumus un sniedzam visaptverošu palīdzību pēc pārdošanas. Jūs vienmēr varat sazināties ar mums saistībā ar remonta veikšanu arī pēc garantijas termiņa beigām.
Preču atgriešana
Ja pircējs ir iegādājies neapmierinošas kvalitātes preci, tad viņam jāiesniedz rakstisks iesniegums pārdevējam, kurā jānorāda preces trūkumi un sava vēlme – apmainīt preci vai atgūt par šo preci samaksāto naudu. Preces vai tās iepakojuma (iepakojumu) izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai saņemto priekšmetu varētu aplūkot, nevar uzskatīt par priekšmeta izskata būtiskām izmaiņām. Ja preces atgriešanas iemesls ir neapmierinoša kvalitāte, mēs apņemamies par saviem līdzekļiem apmainīt neapmierinošas kvalitātes preci pret apmierinošas kvalitātes preci vai arī atgriezt par šo preci samaksāto naudu.
- Lai atgrieztu preci, lūdzu, aizpildiet atgriešanas veidlapu (lejupielādēt) un to atsūtiet mums uz e-pastu info@merelax.lv vai arī ielieciet sūtījumā ar atgriežamajām precēm, kā arī par atgriešanu varat mūs informēt pa tālruni: +370 630 06999;
- Samaksāto summu atgriezīsim ne vēlāk kā 5 dienu laikā no preces atgriešanas;
- Summa, kas samaksāta par preču piegādi, Pircējam netiek atmaksāta;
- Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgriežamās preces, ja Pircējs neievēro noteikto preču atgriešanas kārtību.
Apmaināmajām vai atgriežamajām precēm ir jāatbilst šādiem kritērijiem:
- preces nevar būt lietotas;
- preces nevar būt sabojātas pircēja vainas dēļ;
- atgriežamajām precēm jābūt pilnā komplektācijā un tām jābūt saglabājušām savu preces izskatu.
PRIVĀTUMA POLITIKA
VERSIJA 2018-12-02
Apstrādājot jūsu personas datus, mēs ievērojam Vispārīgās datu aizsardzības regulas, Lietuvas Republikas personas datu tiesiskās aizsardzības likuma, kā arī citos tiesību aktos noteiktās personas datu apstrādes prasības.
www.meRelax.lv el. veikals neļauj klientam izveidot savu kontu un vēlāk tajā pieteikties. Klienta dati tiek vākti, neveidojot kontu, un tikai pasūtījuma izpildei. Tālāk ir sniegta informācija par šādu datu vākšanu un glabāšanu.
PAMATKONCEPCIJAS
- Uzņēmuma vai personas datu pārzinis – MB 35 Sprendimai, mazā partnerība, kas izveidota un darbojas saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem, ar juridiskas personas kodu 304226512, juridiskās adreses adrese Taikos ave. 24, Klaipēda, dati tiek vākti un glabāti Juridisko personu reģistrā (Valsts uzņēmuma Reģistru centra Viļņas filiāle), kas ir elektroniskā veikala administratore.
- Klients vai Datu subjekts – aktīvs pieaugušais, t. y. 18 (astoņpadsmit) un vairāk fiziska persona vai nepilngadīga aktīva persona ar vismaz 16 (sešpadsmit) gadiem un vecāku vai aizbildņu piekrišanu (izņemot emancipācijas gadījumus), kas izmanto Sabiedrības E-veikala pakalpojumus, kuru personas datus uzņēmums apstrādā saskaņā ar šo konfidencialitātes politiku un Lietuvas Republikas likumi un citi tiesību akti, kas regulē personas datu tiesisko aizsardzību.
- E-veikals – Sabiedrības e-veikals meRelax.lv
- Pakalpojumi – visi Sabiedrības sniegtie pakalpojumi.
- “Personas dati” ir jebkura informācija, kas attiecas uz fizisku personu – datu subjektu, kura identitāte ir zināma vai kuru var tieši vai netieši noteikt, izmantojot tādus datus kā personas kods, viens vai vairāki personas, fiziskie, fizioloģiskie, ekonomiskie, kultūras vai citi dati. sociālās īpašības.
- “Personas datu apstrāde” ir jebkura darbība ar personas datiem: vākšana, ierakstīšana, glabāšana, glabāšana, klasificēšana, grupēšana, apkopošana, pārveidošana (pievienošana vai labošana), nodrošināšana, publicēšana, izmantošana, loģiskas un / vai aritmētiskas darbības, izguve , izplatīšana, iznīcināšana vai cita darbība vai darbību kopums.
- Partneris – juridiska persona, kas sniedz Sabiedrībai pakalpojumus, kas saistīti ar Sabiedrības darbību, vai pārdod tai preces, vai veic kopīgus projektus ar Uzņēmumu, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar mārketinga kampaņām, kopīgām pārdošanas kampaņām, lojalitātes programmām utt., Plašsaziņas līdzekļos , tīmekļa vietnes, e-veikals, mazumtirdzniecības veikali, mazumtirdzniecības ķēdes utt.
- Sīkdatne – atbilstošs fails ar unikālu identifikācijas numuru, kas tiek pārsūtīts no E-veikala vietnes uz e-veikala apmeklētāja cieto disku, lai E-veikala administrators varētu atšķirt apmeklētāja datoru un redzēt tā darbības E-veikalā, kā arī uzturēt pareizu E-veikala funkcionalitāti. .
- “Tiešais mārketings” ir darbības, kuru mērķis ir piedāvāt personām preces vai pakalpojumus un / vai uzzināt viņu viedokli par precēm vai pakalpojumiem, ko piedāvā pa pastu, tālruni vai citiem līdzekļiem.
- Privātuma politika – nozīmē šo dokumentu, kurā izklāstīti principi un noteikumi Personas datu apstrādei, izmantojot elektroniskā veikala pakalpojumus.
- Konts – galvenie klienta pieteikšanās E-veikalā dati, kas sastāv no vienas e-pasta adreses un Paroles.
- Parole – unikāla Klienta izveidota ciparu, burtu vai ciparu un burtu vai citu simbolu kombinācija, kuru var ievadīt, lai piekļūtu E-veikalam.
VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
- Privātuma politika ir paredzēta, lai aizsargātu un aizsargātu meRelax.lv Pircēju personas datus no neatļautas izmantošanas.
- Iegādājoties E-veikalā vai reģistrējot kontu, Klients piešķir Sabiedrībai tiesības veikt visas personas datu apstrādes darbības šajā Privātuma politikā paredzētajā apjomā un mērķiem.
- Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumu par personas datu tiesisko aizsardzību un citiem tiesību aktiem, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, šo Privātuma politiku, Sabiedrības iekšējo kārtību personas datu apstrādei.
- Personas dati Uzņēmumā tiek apstrādāti saskaņā ar šādiem principiem:
- personas dati tiek vākti noteiktiem un likumīgiem mērķiem;
- personas dati tiek apstrādāti precīzi, godīgi un likumīgi;
- personas dati ir atbilstoši un aprobežoti ar to, kas nepieciešams to vākšanai un turpmākai apstrādei;
- personas dati tiek pastāvīgi atjaunināti;
- personas datus glabā tādā formā, kas ļauj identificēt datu subjektus ne ilgāk kā nepieciešams mērķiem, kuriem dati tika vākti un kuriem tie tiek apstrādāti.
- visa informācija par personas datiem ir konfidenciāla;
- Klienta personas dati un personiskā informācija netiks izmantoti nelikumīgiem mērķiem.
- Tiek uzskatīts, ka klients, pērkot E-veikalā, ir izlasījis un piekritis pašreizējās versijas Privātuma politikai. Ja Klients nepiekrīt nevienai Privātuma politikas vai Privātuma politikas daļai, tad Klients nedrīkst veikt pasūtījumu un neiegādāties produktu interneta veikalā.
- Privātuma politika ir pieejama tiešsaistes veikalā, un to var izdrukāt jebkurā laikā. Privātuma politiku var mainīt, papildināt vai atjaunināt pēc uzņēmuma ieskatiem. Interneta veikalā tiek publicēta jauna Privātuma politikas versija.
- Klients var veikt pasūtījumu E-veikalā bez reģistrēšanās.
- Lietojot Pakalpojumus, kā arī pērkot E-veikalā, Klientam E-veikalā vienmēr ir jāsniedz precīzi Personas dati un viņš ir atbildīgs par to pareizību.
- Klientam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt un dzēst Personas datus.
PERSONAS DATU VĀKŠANA, LIETOŠANA, LABOŠANA UN UZGLABĀŠANA
- Uzņēmums ievēro katra klienta tiesības uz privātumu. Klienta personas dati tiek vākti un apstrādāti šādiem mērķiem:
- e-komercijas vajadzībām. Tiek apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, dzīvesvieta (adrese), pirkumu vēsture (iegādāto preču veidi, iztērētās naudas summas), mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese;
- elektronisko pieprasījumu administrēšanai. Tiek apstrādāti šādi personas dati: e-pasta adrese, uzvārds, tālruņa numurs, vārds;
- Klientam kā Datu subjektam ir šādas tiesības, kas saistītas ar Klienta Personas datu apstrādes procedūrām:
- saņemt no Sabiedrības informāciju par Klienta Personas datu apstrādi, iepazīties ar viņa Personas datiem un to, kā tie tiek apstrādāti;
- saņemt informāciju no Sabiedrības, no kādiem avotiem un kādi Klienta personas dati tika vākti, kādam nolūkam tie tiek apstrādāti, kādiem datu saņēmējiem tie tiek sniegti un ir sniegti vismaz pēdējo 1 (viena) gada laikā;
- pieprasīt labot, iznīcināt Klienta personas datus vai apturēt personas datu apstrādes darbības, izņemot uzglabāšanu, kad personas dati tiek apstrādāti, pārkāpjot Lietuvas Republikas personas datu tiesiskās aizsardzības likuma un citu likumu noteikumus.
- Klients, izmantojot savas tiesības, kas paredzētas 2.punktā, var sazināties ar atbildīgo darbinieku pa e-pastu info@meRelax.lv pa tālruņa numuru + 370 630 06999 vai Sabiedrības juridiskās adreses adresi. Uzņēmumam ir tiesības labot vai dzēst Personas datus vai apturēt Personas datu apstrādi tikai pēc klienta, kurš pieteicies, identitātes identificēšanas.
- Klienta personas dati netiek sniegti trešajām personām, izņemot šādus gadījumus:
- Kad ir saņemta Klienta piekrišana, kā norādīts šajā konfidencialitātes politikā;
- Lietuvas Republikas normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos kompetentajām iestādēm.
- Klients apzinās savas tiesības iebilst pret savu Personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos, t. Klientam ir tiesības nekavējoties vai vēlāk izteikt domstarpības.
- Klients piekrīt, ka Sabiedrība, izmantojot Pakalpojumus Klientam, izmantos viņa Personas datus.
- Ja Klients nepiekrīt Privātuma politikai, Klients nevarēs izmantot Elektroniskā veikala pakalpojumus. Klients var izteikt savas domstarpības šīs nodaļas 3. punktā noteiktajā veidā.
- Uzņēmums īsteno organizatoriskus un tehniskus pasākumus, lai aizsargātu Personas datus no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, pārveidošanas, izpaušanas, kā arī no jebkuras citas nelikumīgas apstrādes. Uzņēmuma piemērotais personas datu aizsardzības pasākumu līmenis atbilst Lietuvas Republikas tiesību aktu prasībām.
- Klients piekrīt, ka gadījumos, kad tas ir nepieciešams saskaņā ar kompetento iestāžu norādījumiem un / vai Klienta personas dati, iespējams, ir izmantoti nelikumīgām darbībām, vai ir pamatotas aizdomas par identitātes zādzību, par kuru kompetentās iestādes tiesībaizsardzības iestādes veic pirmstiesas izmeklēšanu vai ir citi likumīgi iemesli vai mērķi, viņu personas dati tiks glabāti Uzņēmuma serveros ilgāk, nekā noteikts šajā konfidencialitātes politikā.
- Saņemot Datu subjekta norādījumu vai pieprasījumu, kas saistīts ar Personas datu apstrādi, Uzņēmums ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no Datu subjekta pieprasījuma sniedz Klientam atbildi, apmierinot pieprasījumu / norādījumu vai pamatoti atsakoties to darīt. Ja Datu subjekts to pieprasa, atbilde jāsniedz rakstiski.
Sīkdatnes
Lai Sabiedrība E-veikalā piedāvātu Klientam pilnvērtīgus pakalpojumus, Klienta datorā (ierīcē) tiek saglabāta informācija (Sīkdatnes), kas tiek izmantota, lai identificētu Klientu kā iepriekšējo E-veikala lietotāju, vācot e-veikala trafika statistiku. Klients jebkurā laikā var izdzēst dažus vai visus saglabātos sīkfailus.
- Sīkdatne ir mazs teksta dokuments ar unikālu identifikācijas numuru, kas tiek pārsūtīts no vietnes uz personālo datoru, lai atšķirtu personālo datoru, pārlūka veidu un redzētu personas darbības tiešsaistē. Katru reizi, kad persona apmeklē vietni, unikāls numurs identificē personas pārlūkprogrammu. Sīkdatnes neļauj uzglabāt personisko informāciju (piemēram, personas vārdu un adresi). Vietnes izmanto sīkfailus, lai izsekotu statistiku, piemēram, to personu skaitu un trafiku, kuras apmeklē vietni. Šāda informācija nav saistīta ar personisko informāciju. Persona var jebkurā brīdī atspējot sīkfailu lietošanu, taču bez sīkdatnēm dažas vietnes www.meRelax.lv funkcijas var nedarboties vai nedarboties pareizi.
- Sīkdatņu izmantošanas mērķi:
- Veikali iepirkumu groza veidošanai (vietnes galvenajai darbībai) un vietnes apmeklētāju statistikas aprēķināšanai.
- Izmantojot vietni, klientam var būt jāreģistrējas, lai pasūtītu preces. Šajā gadījumā klientam ir jāsniedz personas dati (piemēram, vārds, e-pasta adrese, tālrunis utt.). Uzņēmums patur tiesības pēc saviem ieskatiem visos likumīgajos veidos izmantot visu informāciju un datus, ko persona sniegusi reģistrācijas laikā vai citādi.
- Sīkdatne iepirkumu groza izveidei tiek izveidota, kad lietotājs ielādē preces grozā, un tiek izdzēsts, kad lietotājs aizver (atsakās) vietnes logu (beidz sesiju).
- Datu subjekta piekrišana nav nepieciešama, ja interneta veikala vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, lai izveidotu pircēja izvēlētu preču grozu utt.
- Ar sīkdatņu palīdzību netiek apkopoti klienta personas dati.
- Nepieciešamo sīkfailu ierakstīšanas laikā nevienai trešajai personai netiek sniegta informācija.
CITI NOTEIKUMI
Uzņēmumam ir tiesības pilnībā vai daļēji mainīt vai papildināt Privātuma politiku. Privātuma politikas papildinājumi vai izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas dienas, t. y. no dienas, kad tie tiek publicēti tiešsaistes veikalā.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, zvaniet pa tālruni +370 630 06999 vai e-pastu info@meRelax.lv